skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Busca Geral
Or select another collection:
Search in:
Busca Geral
Busca Avançada
Busca por Índices
This feature requires javascript
Tipo de recurso
criteria input
qualquer lugar do registro
no título
como autor
no assunto
Data de publicação
lsr01
lsr02
lsr03
lsr04
Orientador
Show Results with:
no título
Show Results with:
qualquer lugar do registro
no título
como autor
no assunto
Data de publicação
lsr01
lsr02
lsr03
lsr04
Orientador
Mostra resultados com:
criteria input
que contêm minhas palavras de busca
com a frase exata
começa com
Mostra resultados com:
Índice
criteria input
E
OU
NÃO
This feature requires javascript
Learning Set with Intra-Problem Stimulus Variation
Goldstein, Mymon ; Weber, Robert J.
Perceptual and motor skills, 1965-12, Vol.21 (3), p.799-805
[Periódico revisado por pares]
Los Angeles, CA: SAGE Publications
Sem texto completo
Citações
Citado por
Serviços
Detalhes
Resenhas & Tags
Nº de Citações
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
Learning Set with Intra-Problem Stimulus Variation
Autor:
Goldstein, Mymon
;
Weber, Robert J.
Assuntos:
Adolescent
;
Discrimination Learning
;
Female
;
Humans
;
Male
;
Reinforcement (Psychology)
;
Set (Psychology)
É parte de:
Perceptual and motor skills, 1965-12, Vol.21 (3), p.799-805
Notas:
ObjectType-Article-1
SourceType-Scholarly Journals-1
ObjectType-Feature-2
content type line 23
Descrição:
Thirty-six discrimination problems of a new type were presented to teen-age human Ss. Each problem contained four trials, and each trial involved a choice between a constant and varied stimulus. The constant stimulus appeared on all trials within a problem The varied stimulus was different on every trial. There were six experimental groups, representing orthogonal combination of a three-treatment reinforcement variable and a two-treatment response vs nonresponse variable. The reinforcement variable involved the following treatments, listed in ascending order of difficulty: constant stimulus correct on all problems, varied stimulus correct on all problems, constant and varied stimuli correct alternately over problems. The response vs nonresponse variable was applied only to Trial 1, and its effects were evaluated on later trials, which showed that the nonresponse treatment was more difficult.
Editor:
Los Angeles, CA: SAGE Publications
Idioma:
Inglês
Links
View this record in MEDLINE/PubMed
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
Anterior
Resultado
15
Avançar
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_PRODUCAO),scope:(USP_EBOOKS),scope:("PRIMO"),scope:(USP),scope:(USP_EREVISTAS),scope:(USP_FISICO),primo_central_multiple_fe
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript