skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Acervo Físico
Or hit Enter to replace search target
Or select another collection:
Search in:
Acervo Físico
Busca Avançada
Busca por Índices
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Fashion marketing contemporary issues
Tony Hines; Margaret Bruce
Amsterdam Butterworth-Heinemann Boston 2007
Localização:
EACH - Esc. Artes, Ciências e Humanidades
(391.0068 H659f 2.ed. e.2 )
(Acessar)
This feature requires javascript
Localização & Reservas
Detalhes
Resenhas & Tags
Solicitações
Mais Opções
Prateleira Virtual
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
Fashion marketing contemporary issues
Autor:
Tony Hines
;
Margaret Bruce
Assuntos:
Fashion merchandising
;
MODA
;
MARKETING
Notas:
Inclui referêncis e índice
Descrição:
Globalization: global markets and global supplies / Tony Hines -- Supply chain strategies, structures and relationships / Tony Hines -- Challenges of fashion buying and merchandising / Margaret Bruce and Lucy Daly -- Segmenting fashion consumers: reconstructing the challenge of consumer complexity / Tony Hines and Lee Quinn -- Developing a research agenda for the internationalization of fashion retailing / Christopher M. Moore and Steve Burt -- Retail brand marketing in the fashion industry / Bill Webb -- Competitive marketing strategies of luxury fashion companies / Margaret Bruce and Christine Kratz -- Store environment of fashion retailers: a Hong Kong perspective / Alice W.C. Chu and M.C. Lam -- The process of trend development leading to a fashion season / Tim Jackson -- Innovation management in creating new fashions / Beatrice Le Pechoux, Trevor J. Little and Cynthia L. Istook -- Consumers and their negative selves, and the implications for fashion marketing / Emma N. Banister and Margaret K. Hogg -- Fashion retailer desired and perceived identity / Tony Hines, Ranis Cheng and Ian Grime -- Fashion e-tailing / Ruth Marciniak and Margaret Bruce -- The international flagship stores of luxury fashion retailers / Christopher M. Moore and Anne Marie Doherty -- The making and marketing of a trend / Martin Raymond -- Approaches to doing research / Tony Hines.
Editor:
Amsterdam Butterworth-Heinemann Boston
Data de criação/publicação:
2007
Formato:
xxiv, 324 p. ill. 24 cm.
Idioma:
Inglês
Links
Este item no Dedalus
Table of contents only
Publisher description
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
Anterior
Resultado
5
Avançar
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_FISICO)
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript