skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Acervo Físico
Or hit Enter to replace search target
Or select another collection:
Search in:
Acervo Físico
Busca Avançada
Busca por Índices
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Contemporary theories of learning learning theorists -- in their own words
Knud Illeris
London Routledge New York 2009
Localização:
EEFE - Esc. Educação Física e Esporte
(370.1 C-11 )
e outros locais
(Acessar)
This feature requires javascript
Localização & Reservas
Detalhes
Resenhas & Tags
Solicitações
Mais Opções
Prateleira Virtual
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
Contemporary theories of learning learning theorists -- in their own words
Autor:
Knud Illeris
Assuntos:
EDUCAÇÃO (FILOSOFIA)
;
EDUCAÇÃO DE JOVENS E ADULTOS
Notas:
Includes bibliographical references and index.
Descrição:
A comprehensive understanding of human learning / Learning to be a person in society : learning to be me / What "form" transforms? : a constructive-developmental approach to transformative learning / Expansive learning : toward an activity-theoretical reconceptualization / Pragmatism : a learning theory for the future / An overview on transformative learning / Multiple approaches to understanding / Biographical learning--within the new lifelong learning discourse / Life cycles and learning cycles / Lifelong learning as a technology of the self / Culture, mind, and education / Experience, pedagogy, and social practices / "Normal learning problems" in youth : in the context of underlying cultural convictions / The practice of learning / A social theory of learning / Transitional learning and reflexive facilitation : the case of learning for work /
Editor:
London Routledge New York
Data de criação/publicação:
2009
Formato:
viii, 235 p ill. 24 cm..
Idioma:
Inglês
Links
Este item no Dedalus
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_FISICO)
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript