skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Advanced Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Primo Advanced Search Query Term
Input search text:
Show Results with:
criteria input
Qualquer
Show Results with:
Qualquer
Primo Advanced Search prefilters
Tipo de material:
criteria input
Todos os itens
Busca Geral
Busca Simples
This feature requires javascript
Confirming a K-W-L: Considering the Source
Sampson, Mary Beth
The Reading teacher, 2002-03, Vol.55 (6), p.528-532
[Periódico revisado por pares]
Newark: International Reading Association
Texto completo disponível
Citações
Citado por
Exibir Online
Detalhes
Resenhas & Tags
Mais Opções
Nº de Citações
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
Confirming a K-W-L: Considering the Source
Autor:
Sampson, Mary Beth
Assuntos:
Access to Information
;
Accuracy
;
Brainstorming
;
Computer Assisted Instruction
;
Desktop Publishing
;
Discussion (Teaching Technique)
;
Eagles
;
Elementary Education
;
Elementary School Students
;
Field Experience Programs
;
Inferences
;
Information Analysis
;
Information Sources
;
Instructional Improvement
;
Internet
;
K W L Strategy
;
Learning Strategies
;
Literacy
;
Preservice Teacher Education
;
Preservice Teachers
;
Printed Materials
;
Prior Learning
;
Reading teachers
;
Reference books
;
Reliability
;
Teachers
;
Teaching
;
Teaching Ideas
;
Validity
;
Writing instruction
É parte de:
The Reading teacher, 2002-03, Vol.55 (6), p.528-532
Descrição:
Suggests the use of an extended K-W-L (What I Know, What I Want to Know, What I Learned) to deal with problems with student information accuracy. Concludes that the extension of the K-W-L strategy provided opportunities for the public school students to research, check resources, and evaluate the reliability and validity of information before accepting statements as facts. (SG)
Editor:
Newark: International Reading Association
Idioma:
Inglês
Links
View record in ERIC
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
Anterior
Resultado
3
Avançar
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_PRODUCAO),scope:(USP_EBOOKS),scope:("PRIMO"),scope:(USP),scope:(USP_EREVISTAS),scope:(USP_FISICO),primo_central_multiple_fe
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript