skip to main content
Primo Advanced Search
Primo Advanced Search Query Term
Primo Advanced Search prefilters

A method for building new marketing channels the case of "door-to-door" in dairy products

Matheus Alberto Cônsoli Marcos Fava Neves

Direct Marketing : an international journal Bingley v. 2, n. 3, p. 174-185, 2008

Bingley 2008

Localização: FEARP - Fac. Econ. Adm. Cont. de R. Preto    (pcd 1764722 estantes deslizantes )(Acessar)

  • Título:
    A method for building new marketing channels the case of "door-to-door" in dairy products
  • Autor: Matheus Alberto Cônsoli
  • Marcos Fava Neves
  • Assuntos: MARKETING DIRETO; LATICÍNIOS
  • É parte de: Direct Marketing : an international journal Bingley v. 2, n. 3, p. 174-185, 2008
  • Editor: Bingley
  • Data de criação/publicação: 2008
  • Formato: p. 174-185.
  • Idioma: Inglês

Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.