skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Acervo Físico
Or hit Enter to replace search target
Or select another collection:
Search in:
Acervo Físico
Busca Avançada
Busca por Índices
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Contemporary theories of learning learning theorists -- in their own words
Knud
Illeris
London Routledge New York 2009
Localização:
EEFE - Esc. Educação Física e Esporte
(370.1 C-11 )
e outros locais
(Acessar)
This feature requires javascript
Localização & Reservas
Detalhes
Resenhas & Tags
Solicitações
Mais Opções
Prateleira Virtual
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
Contemporary theories of learning learning theorists -- in their own words
Autor:
Knud
Illeris
Assuntos:
EDUCAÇÃO (FILOSOFIA)
;
EDUCAÇÃO DE JOVENS E ADULTOS
Notas:
Includes bibliographical references and index.
Descrição:
A comprehensive understanding of human learning / Learning to be a person in society : learning to be me / What "form" transforms? : a constructive-developmental approach to transformative learning / Expansive learning : toward an activity-theoretical reconceptualization / Pragmatism : a learning theory for the future / An overview on transformative learning / Multiple approaches to understanding / Biographical learning--within the new lifelong learning discourse / Life cycles and learning cycles / Lifelong learning as a technology of the self / Culture, mind, and education / Experience, pedagogy, and social practices / "Normal learning problems" in youth : in the context of underlying cultural convictions / The practice of learning / A social theory of learning / Transitional learning and reflexive facilitation : the case of learning for work /
Editor:
London Routledge New York
Data de criação/publicação:
2009
Formato:
viii, 235 p ill. 24 cm..
Idioma:
Inglês
Links
Este item no Dedalus
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
Resultado
1
Avançar
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_FISICO)
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript