skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Busca Geral
Or hit Enter to replace search target
Or select another collection:
Search in:
Busca Geral
Busca Avançada
Busca por Índices
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Thinking and seeing visual metacognition in adults and children
Daniel T Levin
Cambridge, Mass MIT Press c2004
Localização:
FM - Fac. Medicina
(BF241 T371 2004 )
e outros locais
(Acessar)
This feature requires javascript
Localização & Reservas
Detalhes
Resenhas & Tags
Solicitações
Mais Opções
Prateleira Virtual
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
Thinking and seeing visual metacognition in adults and children
Autor:
Daniel T Levin
Assuntos:
Visual perception -- Congresses
;
Metacognition -- Congresses
;
PERCEPÇÃO VISUAL
;
Cognition
;
Visual Perception
Notas:
Includes bibliographical references and index
Descrição:
Development of knowledge about vision / Action analysis and change blindness: possible links / Young children's awareness of their own lexical ignorance: relations to word mapping, memory processes, and beliefs about change detection / Visual metacognition and the development of size constancy / The odd belief that rays exit the eye during visions / Thinking about seeing: spanning the difference between metacognitive failure and success / "Change blindness" blindess: an implicit measure of a metacognitive error / Individual differences in the visual representation of scenes / Visual versus verbal metacognition: are they really different? / Zoning out while reading: evidence for dissociations between experience and metaconsciousness / What lies beneath? Understanding the limits of understanding / Misunderstanding ability, misallocating responsibility /
Editor:
Cambridge, Mass MIT Press
Data de criação/publicação:
c2004
Formato:
vi, 291 p. ill. 23 cm.
Idioma:
Inglês
Links
Este item no Dedalus
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_VIDEOS),scope:("PRIMO"),scope:(USP_FISICO),scope:(USP_EREVISTAS),scope:(USP),scope:(USP_EBOOKS),scope:(USP_PRODUCAO),primo_central_multiple_fe
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript