The use of handwriting input in Math Tutoring Systems an use case with PAT2Math
ABCD PBi
The use of handwriting input in Math Tutoring Systems an use case with PAT2Math
Autor:
Felipe de Morais
Ig I Bittencourt (Ig Ibert Bittencourt Santana Pinto)
;
Seiji Isotani
;
Patrícia Jaques (Patrícia Augustin Jaques Maillard)
;
International Conference on Advanced Learning Technologies - ICALT (17. 2017 Timisoara, Romania)
Assuntos:
FERRAMENTAS (SISTEMAS COMPUTACIONAIS)
;
ONTOLOGIA
;
WEB SEMÂNTICA
;
Handwriting Math Input
;
Intelligent Tutoring Systems
;
Extraneous Cognitive Load
;
Graphical User Interfaces
É parte de:
Proceedings Los Alamitos: IEEE, 2017
Notas:
Disponível em: <http://dx.doi.org/10.1109/ICALT.2017.142>. Acesso em: 03 out. 2017
Editor:
Los Alamitos, CA IEEE
Data de criação/publicação:
2017
Formato:
p. 44-46.
Idioma:
Inglês
Disponível na Biblioteca:
ICMC - Inst. Ciên. Mat. Computação (PROD 2853916 )