skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Advanced Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Primo Advanced Search Query Term
Input search text:
Show Results with:
criteria input
Qualquer
Show Results with:
Qualquer
Primo Advanced Search prefilters
Tipo de material:
criteria input
Todos os itens
Busca Geral
Busca Simples
This feature requires javascript
Summary report of states’ deafblindness IDEA special education eligibility criteria in 2021
Schles, Rachel ; Gosnell, Gabrielle ; Johanns, Grace ; Low, Jasmine ; Herrera-Espinosa, Gaby
2023
Texto completo disponível
Citações
Citado por
Exibir Online
Detalhes
Resenhas & Tags
Mais Opções
Nº de Citações
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
Summary report of states’ deafblindness IDEA special education eligibility criteria in 2021
Autor:
Schles, Rachel
;
Gosnell, Gabrielle
;
Johanns, Grace
;
Low, Jasmine
;
Herrera-Espinosa, Gaby
Assuntos:
Research Subject Categories::
SOCIAL
SCIENCES
::
Social
sciences
::Education
Notas:
http://hdl.handle.net/1803/18110
Descrição:
The following resources were developed for families, policy makers, educators, researchers, advocates, and teacher preparation programs. The purpose is to help individuals understand the special education eligibility criteria for students with deafblindness in each state/territory. Eleven different aspects of eligibility are documented in the resource; whether a student needs to meet the deafness/hearing impairment or visual impairment categories before being identified as deafblind, and nine evaluative components. The eligibility criteria reported were collected in 2021 and are for informational purposes only. Be sure to check your state/territories’ specific eligibility criteria to ensure you are looking at the most up-to-date information. This resource is available as a PDF in English or Spanish, along with Word document versions which are screen-reader friendly.
Data de criação/publicação:
2023
Idioma:
Inglês
Links
View record in Vanderbilt University$$FView record in $$GVanderbilt University
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
Anterior
Resultado
4
Avançar
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_VIDEOS),scope:("PRIMO"),scope:(USP_FISICO),scope:(USP_EREVISTAS),scope:(USP),scope:(USP_EBOOKS),scope:(USP_PRODUCAO),primo_central_multiple_fe
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript